duminică, 27 februarie 2011

Hi!

De mică mi-a plăcut să merg la pescuit cu bunicul şi unchiul. Obişnuiam să stăm cu orele pe marginea Dunării, cu ochii ţintă la plută. Când prindeam câte o fâţă, eram cel mai fericit copil. Îl luam acasă şi îl ţineam în borcan cu lunile. Mi se părea fascinant.

În urmă cu câteva luni mi-a venit o idee: să îmi fac un acvariu. Credeam că e simplu: cumpăr un acvariu şi nişte peşti şi gata. Eh, nu a fost chiar aşa. În UK, peştii ca şi celelalte animale se bucură de o atenţie deosebită. A trebuit să cumpăr filtru şi să duc mostre de apă în fiecare săptămână, timp de o lună. Şi când apa a fost bună, fără nitriţi şi amoniu, am putut să-mi cumpăr şi peştii mult visaţi.

Acum am un acvariu de 45 de litri echipat cu filtru şi încălzitor (am vrut peşti tropicali) şi 13 peşti. 
Printre locatari este şi aceste peşte neon, care a pozat azi ca un adevărat profesionist.



4 comentarii:

  1. neonii sunt pesti de banc. tre' sa'ti iei o gasca intreaga :)

    succes cu crescatoria :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai,am un guppy (tot peşte de gaşcă, dar din păcate ceilalţi trei s-au sinucis :)), 6 neoni, 4 danios, 2 sanitari şi 2 de curăţă algele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci nu pot sa cred! Sa duci mostre timp de o luna?! ma inclin!
    La noi saracii mor pe capete si nu intelege clientul de ce...domne'...erau pestii bolnavi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Andy, o luna... Si trebuie să ai filtru şi toate cele, altfel nu îţi vând peşti. Acum apa e bună. Avem şi plante naturale, care se înmulţesc ca nebunele, dovadă că am reuşit să stabilizăm situaţia.

    RăspundețiȘtergere