duminică, 24 iulie 2011

95 de ani într-o ladă de zestre

Când faci curat în camera cu gutui a bunicii nu te aştepţi să găseşti mare lucru. Poate câteva lucruri roase şi îngălbenite de vreme. Cam asta mă aşteptam şi eu să găsesc, dar se pare că am subestimat camera cu gutui. 

Într-un colţ al camerei, sub nişte preşuri şi ziare vechi am găsit o minunăţie de ladă de zestre, lucrată manual şi moştenită de bunica de la mama ei. Iar înăuntru, într-o poşetă superbă, pe lângă ruj şi o cutiuţă de cremă Nivea, surpriză, corespondenţă din timpul Primului Război Mondial. Cărţi poştale pe care bunicul bunicii le-a trimis în timpul războiului. Cărţi poştale vechi de 95 de ani. Oau!





















































                                    Trei generaţii într-o fotografie: bunica la vârsta de doi ani, părinţii şi bunica ei.

3 comentarii:

  1. Tot nu ne-ai destainuit continutul scrisorilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, acum e online. :) Am reuşit să descifrez două dintre ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce normal li se parea razboiul si se mai puteau gandi la oranduielile de acasa. Si moartea... parca era o normalitate a vietii de razboi. Ma bucur ca nu am trait acele timpuri.

    RăspundețiȘtergere