vineri, 21 ianuarie 2011

Cele mai îndrăgite cărţi.

De trei ani, aproape zilnic, le citesc copiilor poveşti. Uneori se întâmplă să citesc aceeaşi poveste chiar şi de câteva ori pe zi.
Aşa că, în urma votului tacit dat de către cei mici, am realizat un top al celor mai iubite cărţi pentru copii.


Locul I - The Gruffalo


Publicată în 1999 şi vândută în peste 10 milioane de exemplare, cartea îl are ca protagonist pe Şoarece, cel care datorită isteţimii şi stăpânirii de sine reuşeşte să depaşească toate pericolele aflate la fiecare pas în pădure.










Locul II - The very hungry caterpillar

Cartea a fost publicată pentru prima dată în 1969 şi a fost vândută în peste 30 de milioane de exemplare. Deşi la bază povestea este simplă (o omidă care se transformă într-un fluture), cartea îi ajută pe copii să înveţe zilele săptămânii, să numere până la 5 şi să recunoscă diverse feluri de mâncare.








Locul III - We're going on a bear hunt

Publicată pentru prima dată în 1989, cartea ne povesteşte aventurile unei familii plecată în căutarea ursului.









Când erai mic, ţie ce poveşti îţi plăceau?

4 comentarii:

  1. De la nenea Eric Carle imi mai place cartea "Vrei sa fii prietenul meu?". Deocamdata imi place, ca Maria mea se rezuma sa roada cate o pagina sau sa isi vare degetele in gauricile din cartea "Omida mancacioasa". Abia astept sa revin la gradinita sa le fac si copiilor cunostinta cu cartile lui Carle.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu am somn, uite ce am gasit: http://turambarr.blogspot.com/2010/10/gruffalo-adica-grumpiloiul.html Poate vom avea si noi varianta in limba romana, cine stie? Pana atunci visez grumpiloi....sau cumpar varianta in limba engleza, e drept ca m-ar costa de cateva ori valoarea cartii numai taxele postale, si adaug frumos traducerea cu creionul.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pentru ca am extins cercetarile :))) :http://jemikaan.blogspot.com/2008/04/extend-book-were-going-on-bear-hunt.html Daca nu am somn?!!?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Grumpiloiul? Haha asta da nume funny, iar adaptarea este geniala. De mult timp nu am mai ras cu lacrimi. :)

    RăspundețiȘtergere